תאריך:  י"ג באב תשפ 2020-08-03
אורך: 01:00
אברהם לינשה, חרדי המתחתן בשבוע הקרוב לא מבין מדוע הוא אינו יכול להזמין אפילו את המשפחה הגרעינית שלו לשמחת נישואיו, אבל בהפגנה - מותר לאלפים להשתתף (טור)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
163
112
מירי
30/08/2020
תתחילו להפגין חתונות!!!! כולנו בעד החתן והכלה! עם שלטים וצפצפות!!!!
מירי | 30/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
111
אורה
29/08/2020
אדון תגובה 81 צודק

ובאמת לא הבנתי חסיד???באינסטגרם???

דיי תמוהה
אורה | 29/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
110
מאור
10/08/2020
תכלס צודק
מאור | 10/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
109
אל תדון את...
09/08/2020
נראה אתכם מסכימים להתחתן תחת כיפת השמיים בזמן שהשמש קופחת

בחודשים סיוון, תמוז, אב, אלול

גם ככה בערב רותח ויש לחות נוראה

קל לדבר על אחרים

אני כבר נשואה ואני מאד מאד מבינה את כל ה חתנים והכלות שרוצים חתונה סטנדרטית עם כל המשפחה כמו שתמיד היו עושים

אתם לא מבינים שהממשלה הזו זה ממשלת הערב רב

והם עושים הכל בשביל להרוס לנו את החיים הרוחניים והדתיים שלנו צמצום מתפללים בבתי כנסת ישיבות ותלמידי תורה באיצטלה שזה מסוכן ומזיק לבריאות

אבל הפגנות זה נשמת אפה של הדמוקרטיה

ובזה אסור לזלזל רק בחתונות וכל דבר שיש בו זיק של קדושה
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו | 09/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
108
אסתי מלכת...
05/08/2020
צודקקקקקק
אסתי מלכת היופי | 05/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
107
ימחצלת
04/08/2020
צודק בהחלט
ימחצלת | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
106
י
04/08/2020
הוא צודק בהחלט!!!!! אתם לא מבינים שמזמן הגזימו כבר עם הקורונה?! כל אדם מבוגר שחולה במחלה סופנית ונדבק מקורונה ונפטר, לאו דווקא מקורונה, מסמנים אותו כנפטר מקורונה!

והמסיכות? אתם יודעים אם אנחנו נושמים את אותו אוויר שוב ושוב ושוב זה ממש לא טוב!!!!! אם אתם רוצים לדעת קצתיותרפשוט תחפשו בגוגל!

מה זה השטיות האלה שאנשים כותבים שהעיקר שמצא את זיווגו ולא צריך נצנצים וכו?

זה שהוא עומד להתחתן לא אומר שהוא אמור עכשיו לשבת ולבכות על כלללללללללללללללללללל אותם אלה שעדיין רווקים ורווקות

זכותו להתלונן וזכותו להתעצבן וזכותו לכעוס!

ומותר לו גם לרצות חתונה מפוארת! נכון שזה לא העיקר אבל לא תמיד עושים מה שהעיקר ומה שצריך בחיים! גם מחשב בכלל ואינטרנט בפרט זה לא העיקר בחיים ויאללה תעיפו את זה מהבית ותלכו לעשות חסדים במקום להעיר הערות פוגעות לבחור שרק רוצה חתונה יפה עם המשפחה!
י | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
פיני
04/08/2020
חבר יקר. הקורונה אמיתית לגמרי.

אתה ההזוי פה.
פיני | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
י
06/08/2020
חביבי לא אמרתי שהקורונה מומצאת תקרא ותפנים לפני שאתה כותב

מעניין מה הIQ שלך
י | 06/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
105
נתנאל
04/08/2020
צודק במאה אחוז
נתנאל | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
104
אלמוני
04/08/2020
צודק במאה אחוז
אלמוני | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
103
04/08/2020
כל חתונה חרדית זה עוד 10 מצביעי ימין לכן הם לא רוצים. אבל התקהלןת והתערטלןת ימותו על זה
 | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
102
נחום
04/08/2020
יש דברים שמעט חרדים מבית לא יכולים להבין, למשל דמוקרטיה והזכות להפגין ולמחות נגד השלטון. חתונה היא כשרה לםי שו"ע גם בצמצום, אבל הפגנה היא הפגנה רק אם יש קבוצת אנשים משמעותית שבאה למחות
נחום | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
זונדל...
04/08/2020
באיזה שו"ע מצאת את הלכות ההפגנה שהבאת לנו כאן?!
זונדל פעטשגעבער | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
101
המלכה שלכם!
03/08/2020
כל כך נכון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

באמת לא נעים לאותם זוגות שמתחתנים להתחתן בצורה מצומצמת ביותר אבל אחד משועמם שרוצה להפגין כי אין לו מה לעשות בבית זה מותר?!

אולי מאשרים להפגין כי אין למשטרה ברירה ...?

חשבתם על זה ( לא שאני בעד המשטרה)
המלכה שלכם! | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
100
יוני
03/08/2020
אברהם אתה צודק 100% איןל' מה להוסיף.............

מישתתף בצערך.....
יוני | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
99
חרדית
03/08/2020
זה נורא כל המתייפיפים ה"בוגרים" שמטיפים לחתן היקר שזה לא העיקר! שלא יבלבלו במח כל בנאדם רוצה חתונה נורמלית גם אתם מטיפים דגולים!!

אף אחד לא רוצה חתונה בגודל של יומולדת ואם יש קצת יותר אנשים כל הזמן הלב משקשק שהמשטרה תבוא! ואחרי זה עוד להיקרא רויצח כמו הרויצחים האיומים של הבתי כנסת....
חרדית | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
98
לא מובן! האם
03/08/2020
לא מובן!

האם זה עונש או פתרון ,

שיתנו פיצוייים גדולים יותר למקומות הסגר

ואז נראה שכולם יצעקו שהחרדיים סחטנים!!!!
לא מובן! האם  | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
97
שמעון
03/08/2020
צודק 01000 אחוז
שמעון | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
96
שוקי
03/08/2020
החתן צודק ב100%

ויש עוד אלפי חתנים זועמים ששואלים את אותה שאלה
שוקי | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
95
חבר מהת"ת
03/08/2020
תתרכז אברומי כעת בתכלית האמיתית.

לא בתפאורה.

דמיינת הפקת חתונה גרנדיזוית. לא נורא. העיקר זה המשמעות העליונה והרוחנית של החתונה לא הזיקוקים.

תתבגר.
חבר מהת"ת | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יאיר
04/08/2020
אפשר לשאול דאלה פשוטה..?

כמה אנשים היו בחתונה שלך?

אם התשובה היא מעל 20 אז זריז תבין את הטעות ותתנצל. חכמה גדולה לשפוט את העולם ולקרוא לאנשים להתבגר שאתה יושב על זרי הדפנה...
יאיר  | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חבר מהתת
03/08/2020
אתה גם צודק וגם לא מבין ברור שהעיקר זה הרוחניות ...........

אבל זה יום אחד בחיים וזה קשה לכולנו

אין כאן מה להתבגר אפשר להבין אותו!!
חבר מהתת | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שרה
03/08/2020
הוא לא רצה נצנצים

הוא רצה משפחה גרעינית!!!!!
שרה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
94
רחל
03/08/2020
אני המומה ומזועזעת מימכם אתם באמת מאמינים על מה שאתם אומרים התקשורת הצליחה עלינו זה פשוט מאד הציבור החרדי הוא הציבור היחיד שעושה בדיקות קורונה ללא הפסקה על כל הרגשה הכי קטנה כי לנו יש את מצוות ונשמרתם שימו לב שרוב החולים הם במצב קל אין כבר תחולים החרדים במצב קשה בכמויות מטורפות כמו פעם אך כמובן זה לא מצדיק שיהיה אפילו אחד רק ההבדל בחילונים הם פשוט לא נבדקים וזה מוכח כמות החרדים בבדיקות מוכפלת ממה שהחילונים. עושים נותנים מ

למיעוט לעשות לעשות כדי לאשים אותם

חברה תתפקחו
רחל | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
93
ע. גרוסברד
03/08/2020
עוד בעלזאר חוסיד שבא עכשיו בטענות...
ע. גרוסברד | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
92
יהושע
03/08/2020
תחשוב רגע מה זיידי ז"ל היהי אומר על זה?
יהושע | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
91
דוד
03/08/2020
אברומי, תפסיק להגחיך את עצמך ולהוציא עצביך מול כל העם.

הרי ממילא לא תשנה כלום מהמציאות.

הזמן פחות חברים מהחבר'ה ומהצבא, הזמן יותר קרובים - ויהיה לך שמחה לכל החיים.
דוד | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
90
מזל טוב לחתן
03/08/2020
חתן יקר, מה שנסתר מנגד עיניך, שפעם היו מתחתנים "בועד הקהילה" עם מנין אנשים. זה שהחתונות שודרגו ל"ארוע" והזוג מתרפק על הצילומים אח"כ, ריקודים וקצת הרמות על הכתפיים , ממש לא תופס. בזבזנות וחובות שנופלים על ההורים , ר"ל לא צריך לרושש אותם . רחמו עליהם , הסתפקו במה שיש . וכבר אמר כאן מישהו בנין הבית בהמשך - הוא הוא החתונה! הסר עיניך מלהסתכל על הער"ר.
מזל טוב לחתן  | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שרה
03/08/2020
הוא לא רוצה נצנצים

הוא סהכ רוצה את המשפחה!משפחה לא עולה כסף !
שרה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
89
דני ודליה יניב
03/08/2020
נוסח הזמנה לחתונה בימים אלו:

''למשפחת וייס היקרה. הנכם מוזמנים להפגנה רבתי שתיערך במלון הילטון במדינת תל-אביב ביום רביעי -יום שהותרו שבטים לבא זה בזה-.ט''ו באב. לא היו טובים כאלה. בשעה 17.00 ראש המפגינם דני נ''י יפגין כח מול המפגינה דליה תחי' ויעניק לה טבעת קידושין. מצפים ל500 מפגינים. כל מפגין יקבל צלחת מתכתית. וברגע שישמעו שעטת קלגסי המשטרה יקומו כל משתתפי ההפגנה ויכו עם מזלג, או סכין בצלחת להבריח את הקלגסים. ובשמחת הפגנתכם ישמח גם לבנו. ההפגנה מיעודת רק לאנשי ימין. מזל טוב
דני ודליה יניב | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שרה
03/08/2020
חחחחחחחחחחחחחחח

חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שרה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
88
עקיבא
03/08/2020
אצלנו יש הרבה יותר חולים במספרם מוחלטים למרות שאנחנו רק 10 אחוז מאוכלוסייה וזה אומר דרשני. זה קורה כי אנחנו מתחכמים . ברמת השרון, הרצליה, שוהם וריכוזים חילוניים יש מעט מאוד חולים. בתל אביב הרוב הגדול מדרום העיר. מאחר והם מראש פחות חולים הם מגיעים להפגנות שאין בהם מי שידביק. אצלנו בכל חתונה מספיק אחד חסר אחריות. אנחנו גרים בצפיפות ויתכן וחסר גם ויטמין D לחרדים. יש הרבה הסברים לשיעור ההדבקה והשערות.

הגם אם המגיפה תחלש אנחנו נהייה האחרונים לצאת מזה ונשלם את המחיר הכי כבד מכל בחינה. לכן כמה שיותר הפרדה , הקפדה ובעיקר משמעת של כולם ונוכל לחזור לנורמאלי .
עקיבא | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אפרים
03/08/2020
מבריק!
אפרים | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
87
מוישי
03/08/2020
קודם כל לא רק חרדים מתחתנים

חתונות היו מקור הדבקה גדול בכל חוג

הפגנות הן באוויר פתוח ולא באולמי וגשל

בהפגנה לא אוכלים ומסירים מסיכות

אנחנו 10 אחוז עם למעלה משליש החולים

הרבה גורמים פיזיים והתנהגות מביאים לכך

שכונות חילוניות עשירות אין חולים כמעט

הרוב מקפידים אבל מספיק מכחיש אחד

לא הייתי לוקח סיכון על ונשמרתם

כנשוי, יום חתונה הרבה פחות חשוב מבניין הבית יום יום והכבוד ההדדי . נישואין זו לא החתונה אלא מה שעושים בחיים יחד.
מוישי | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
86
הפגנה חשובה יותר מחתונה
03/08/2020
מה לעשות, ככה זה
 | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
85
יהודי
03/08/2020
אוי כמה שאתה צודק חתן יקר

אבל השאלה הכי גדולה זה על נציגי הציבור החרדי שלא מטפלים בעניין החתונות .

המלצתי צפצף על ההנחיות ותעשה במקום שקט ומובדד ותביא יותר אורחים

המון מזל טוב.
יהודי  | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
84
לכו לאזורים...
03/08/2020
לכו לאזורים של מוסלמים הם חוגגים באלפים ואף אחד לא קונס אותם

תראו בירכא כמה מבלים יש שם , אלפים!!!!!!
לכו לאזורים של  | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
83
פלוגת חץ
02/08/2020
החרדי הכי קרבי בצה"ל!!!

אברומי האלוף.
פלוגת חץ | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
82
חרדית
02/08/2020
לזה שהגיב לי בתגובה 51

זה כן מסריח ועוד איך כי להפגנות באים עשרות אלפי אנשים וכשמדובר בכל כך הרבה אנשים אמורים להערם פה גופות לפי הסטטיסטיקה!

למה אנחנו רואים כל הזמן חרדים שהסתתרו בבית מסכנים וברגע שקצה חוטמם הציץ החוצה מיד הם מתו מקורונה?

איך יכול להיות שמבין עשרות אלפי המפגינים אין אפילו אחד בקבוצת סיכון ואין אפילו רויצח אחד??

מה? כל הרויצחים נמצאים רק בבית כנסת??
חרדית | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
81
עכיעןטטא
02/08/2020
ההסבר זה "סדר עולמי חדש"
עכיעןטטא | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
80
חתונה
מלכה
02/08/2020
מזל טוב אתה צודק נשמה,עזוב אותך בלפור,שידבקו,מה איתך????

אתה רוצה להדביק את כל המשפחה,הסבירות אומרת שכמה שפחות אנשים ידבקו יותר טוב. אתה יודע שאי אפשר להזמין 250 אנשים אחד עם קורונה לפחות 30 או 40 נדבקים מה תעשה??? הרבה מזל טוב
מלכה, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
79
YAEL BRONS
02/08/2020
קודם כל מזל טוב מראש ושתזכו להקים בית נאמן בישראל ולגדל בנים ובני בנים ישרים ונבונים תלמידי חכמים אוהבי הזולת בשמחה ובטוב לבב באושר ועושר בגו"ר בשאר מקימי בתים בישראל וכן המגיפה שפשתה בעם ונמצאת כבר למעלה משבעים שנה היא דרוס כל דוס והשמד כל חרד ומה שנותר לך ולרעייתך לעתיד לעשות זה להשתמש במה שמרדכי ואסתר השתמשו

תשובה תפילה וצדקה ותינוקות של בית רבן להסיר הגזירה מעל עם ישראל שכן פרעה גזר על הזכרים והמן גוזר על כל העם והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם

בשורות טובות
YAEL BRONS | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
78
חתונה זה הדבר הכי דמוקרטי !
בחור
02/08/2020
בני גנץ אמר שההפגנות הם זכות קדושה האם להתחתן כמו שצריך זה לא זכות קדושה. בני גנץ לך הביתה ממתי שנכנסת לפוליטיקה נהיה פה רק בלגן
בחור, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
77
רבינו תם מדפתי
02/08/2020
תעשה בחתונה הפגנה נגד האפליה בין החתונות להפגנות
רבינו תם מדפתי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שרה
03/08/2020
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חח
שרה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
76
חרדי
02/08/2020
תזמין כמה אנשים שאתה רוצה צפצף על כל המטורללים שאומרים לנו מה לעשות
חרדי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
75
משה
02/08/2020
תארגן הפגנה בתור חתונה
משה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
74
קורא וותיק
02/08/2020
הסירטונים מכסים את הכתבה... בבקשה תחזירו את המצב הקודם. זה ממש לא נוח. אי אפשר לקרוא כתבות ככה!!
קורא וותיק | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
73
ישראל
02/08/2020
תשרוף פחים בחתונה
ישראל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
72
02/08/2020
אתה צודק

אבל אין מי שיצדיק אותך שם בממשלה
 | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
71
חסוי
02/08/2020
העיקר שזכית למצוא זיווג לא שלא יהיו אנשים בחתונה
חסוי  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
70
אייכלר
02/08/2020
אני יכול להיות סבא שלו והוא מתלונן
אייכלר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
69
הפגנה
אהרון
02/08/2020
תעשה חתונה ותקרא אותו הפגנה נגד משהו או מישהו ואז יהיה מותר לשתף אלפי רנשים
אהרון, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
68
אריה
02/08/2020
שיגיד תודה שהוא זכה למצוא את זיווגו ולהקים בית בשעה טובה. לאנשים אין מה לאכול, רווקים ורווקות בודדים והוא בוכה למרות שהוא זוכה להתחתן.
אריה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
67
ישעיהו
02/08/2020
ההפגנות נערכות בחוץ. המפגינים עוטים מסיכות ברוב המקרים. לא אוכלים יחד ולא מתחבקים כמו שנהוג בחתונות. כמו כן יש עדויות סטטסטיות ברורות לכך שאנשים נדבקו בחתונות (במיוחד במגזר החרדי). אין שום עדות להדבקה בהפגנות.
ישעיהו | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
66
אושרת
02/08/2020
צודק!

אוליי תעשה חתונה בבלפור

וכל אורח ירים שלט מזל טוב !

שיראה הפגנה 🙂

העיקר שיהיה במזל וחיים מאושרים !
אושרת | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
65
עוזי
02/08/2020
אם אתה מהקהילות שהנגיף כבר נגמר... ומי שרוצה למות זה עניין שלו, אז השאלה שלך חזקה. אך אם אתה שייך לקהילות שמקפידים לקיים את המצווה של : "ונשמרתם מאד לנפשותיכם", לא חושב שהיית רוצה בטעות לגרום להרוג איזה סבא חלילה, בגלל החתונה. גם אם יש אנשים בבלפור שמוכנים להידבק, והם בעצמם טוענים שכבר אין להם מה להפסיד...
עוזי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
64
הפגנה חתונתית
02/08/2020
זה הרעיון...
הפגנה חתונתית  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
63
יוסף
02/08/2020
תתכונן לחתונה ואל תסתובב בבלפור
יוסף | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חצוף
02/08/2020
חצוף
חצוף | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חיים
03/08/2020
יוסף, בכלל לא חצוף. חצוף הוא זה שכתב עליו חצוף ובעצם הוא גם הודה בזה במפורש, שכך זיהה את עצמו.

בקיצור: בחור דתי, ובוודאי חסידי, צריך הכנה אחרת לגמרי לחתונה - לא בלהסתובב בבלפור הערטילאית. שיקרא ספר עזר מקודש, בית נאמן בישראל, נטעי גבריאל - וישקוד בתורה ויעשה תשובה לפני יום הכיפור האישי שלו.
חיים | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
62
58 צודק
02/08/2020
לגשת למשטרה ולהגיש בקשה לקיום הפגנה.
58 צודק | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
61
ח.ב
02/08/2020
החתן היקר אברהם לינשה ! אתה צודק לגמרי אם מותר ככה להפגין צריך שיהיה מותר חתונה נורמלית ! שיהיה לך אח יקר מזל טוב ובנין עדי עד והרבה נחת אמן
ח.ב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
60
מ
02/08/2020
אני ממליץ לך במקום להזמין לחתונה תזמין להפגנה תביאו שלטים ופשוט תפגינו בשם הדמוקרטיה נגד סגירת אולמות אף אחד לא יכל להוזיז אותכם משם כל עוד לא יהיה אלימות....

כמובן אם מסכות ושמירת מרחק.

הרבה מזלטים אם הרבה חבריה....
מ | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ח
02/08/2020
צריך לבוא בלבוש חילוני.

בלבוש חרדי הם יקבלו אלות בראש ומעצרי קטינים
ח | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
59
ענת חנה
02/08/2020
סוף סוף מישהו שואל את השאלה והבלבול של כולם בצורה כל כך ברורה ורהוטה
ענת חנה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
58
הכי טוב
יצחק לוי
02/08/2020
תעשה הפגנה נגד נישואים אזרחיים, עם דוגמה חיה איך כן אמור להראות חתונה במדינת היהודים...
יצחק לוי, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מוישה רבינו
02/08/2020
טובבבבבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!

חזק ביותר!!!!!!
מוישה רבינו | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
57
בי
02/08/2020
פשוט מבחן התוצאה .

אין עליה בתחלואה כתוצאה מההפגנות
בי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
התקשורת משקרת
בחור
02/08/2020
די לתמימות 15000 אלף איש ואין שום הדבקה ??? חתונה עם 400 אנשים יש הדבקה ???
בחור, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אניי
03/08/2020
כל אחת בחתונה צריכה להתחבק אם כל אחת שנקלעה בטעות לאולם ונשיקות ולחיצות ידיים וריקודים שעות בתוך מקום צפוף

מאשר קבוצה של אנשים שקצת לא עם מסיכה וקצת אולי אפילו רוקדים אבל חיבוקים אין שם וצפיפות יתר באולם סגור גם אין שם.
אניי | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
56
עקיבא
02/08/2020
אדון לינשה היקר

זהו החוק שחוקק ע"י נבחרי העם שמייצגים את מליוני אזרחי ישראל

ההגיון של זה הוא מאד פשוט אבל לא כאן המקום להאריך בכל אופן אני מתאר לעצמי שמליוני אזרחים שמיוצגים ע"י חברי הכנסת מבינים קצת יותר טוב ממך
עקיבא | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ג'פרי
02/08/2020
תשובה דבילית מטומטמת
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ג'פרי
03/08/2020
במילים יותר פשוטות מדוע אדון עקיבא רק קלקל בתשובה שלו כאן זה דמוקרטיה מרוב שטיפת מוח את חושבים שדמוקרטיה זה דבר חיובי דמוקרטיה זה שלטון של אינטרסים אין הגיון בשום חוק חוץ מאינטרס ברגע שיאסרו הפגנות הציבור ילחם בביבי בצורה יותר קשה כך לפחות משחררים קיטור בהפגנות ובשלב מסויים נרגעים אבל אם לא נותנים להוציא החוצה זה מתבטא בדברים שאיני רוצה לכתוב כאן מטעמים ידועים
ג'פרי | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
55
צדוק
02/08/2020
החתן צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צדוק | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
54
אדיר
02/08/2020
כל כך צודק... זה הזוי אופן קבלת ההחלטות במדינת ערב רב הזאת...
אדיר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
53
אורי
02/08/2020
אולי במקום לארגן חתונה פשוט תארגן הפגנה משפחתית
אורי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  +1 
52
צ
02/08/2020
החתן צודק , אני איתו. הלוואי יפסיקו לתת לשמאל להפגין בחצרות ישראל בתקופה שכזו. מאחלת לחתן ולכלה הצלחה בחיים וחתונה שמחה הכי שבעולם.
צ | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
51
חרדית
02/08/2020
זה מסריח למה באמת אין חולים ומתים מבין משתתפי ההפגנות? יש 2 אפשרויות:1-יש ויש! אבל הם לא מדווחים עליהם כחולי קורונה וגם לא כמתי קורונה. 2-באמת אין נדבקים ולכן אין מגיפה ורק מנסים להנשים את הקורונה כדי להציק לחרדים

אז תבחרו איזו מבין 2 האפשרויות נכונה! ועכשיו תבינו מה קורה כאן!!
חרדית | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ג'פרי
02/08/2020
שניהם לא נכונים אנשים בקבוצת סיכון לא באים להפגין ואלו שכן באים מומלץ להתרחק מהם גם לא בגלל הקורונה, הקורונה היא היכי תמצי להתרחק מהם ומהמונם לא מוסיפים אהבת תורה ויראת שמיים בחברתם
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
50
שפוי
02/08/2020
השאלה כלל לא במקומה אם אלו היו אנשים משכמם ומעלה שאנו אמורים לכבד אותם ולשמוע בקולם שאנו מאמינים שדבריהם זה רצון ה' הקושיה שלך במקומה אבל [אבל גדול] אנו מתפללים 3 פעמים ביום בולמלשינים שהמדינה תתבטל כך שאין כלל מקום לשאלות ולתמיהות במקום לשאול תכוין בולמלשינים אתה משום מה נראה לי בעלזער רבי יששכר דב מבעלז סבו של האדמו"ר הנוכחי אמר שבולמלשינים צריך לכוין על הציוניסטען והמזרחיסטען
שפוי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
49
מוטקה
02/08/2020
לך לתחנת המשטרה הקרובה, ותגיש בקשה להפגנה על מחירי המנות בחתונות

בבקשה תכתוב שזה יתקיים באולם.... והיא אמורה להתקיים בין השעות....

וכמובן - אין הגבלה על מספר המשתתפים...

היא תתקיים בכל מספר משתתפים...

תכתוב, שההפגנה כוללת מעמד חופה של חתן וכלה כאות הזדהות עם אלו שאין ביכולתם לממן חתונה לפי המצב בשוק...

מבטיח לך שתוכל לקיים בשמחה ושבעה טובה את שמחתך, ללא הפרעה.
מוטקה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ג'פרי
02/08/2020
באם אתה רוצה שהקיטל שלך ייהפך לתכריכים מומלץ לעשות את זה אצלהם לא מדווחים על מתים כי רשעים בחייהם קרויים מתים כך שזה לא משנה הרבה להיפך במותם הם מקיימים מצות וביערת הרע מקרבך
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
48
שמויגר
02/08/2020
חתן היקר

תשקיע קצת בניילונים ופלסטיקים כמו בכנסת

תשים סדרני קורונה בכל קפסולה שלא ידביקו אחד את השני

תפזר את ההפגנה/חתונה לכמה שיותר קפסולות

רחבת הריקודים יהיו סגורים הרמטי מכל הצדדים ורק צעירים בריאים יוכלים להיכנס וקר עד 10 בפעם או בהפרדות וכל קבוצה רוקדת בנפרד

תעשה חוזה מפורט עם בעלי האולמות

תבדוק ביתר זהירות על המבוגרים שבגרעין שלך ובאורחים החשובים שרוצים לשמוח בשמחתך אבל לא רוצים למות בגללך

תראה שיהיה לך חתונה שמחה ובריאה ולא תתחרט

להיה נחשון להראות לציבור איך חתונה יכול להיות גם שמור גם בריא וגם שמח

רק קצת מחשבה על הזולת ועל בריאותו

ויהיה לך חתונה נפלאה

וההפרדות הבריאותיותת רק יפאר לך את האלבוים החתונתי

ותשאר עם השמחה בלי להצטער אח"כ על חולים נדבקים או ח"ו מתים

שיהיה לך בשעה טובה ובמזל טוב ובריאות ושמחה לכל המשתתפים
שמויגר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
47
ישראל
02/08/2020
לבי מאד כואב עם החתן היקר ואני מאחל לו חיים מאושרים ורק טוב...

ביחס לאפליה כמובן שאין תשובה, אבל לגוף הענין, אספר מכלי ראשון על חתונה לאחד מידידי שידוע על יותר ממאה!! נדבקים, ורח"ל גם על שתי מתים!!! אין לי צורך לתאר איך הרגשת המחותנים שזלזו מאד בכללים,

ד' ישמח ויפנק את כולנו ובפרט את החתנים והכלות היקרים.
ישראל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
46
א
02/08/2020
אחי אתה חרדי. נראה לך שהם רוצים שיהיו לך זכויות?

בעיני רוב הפרלמנו הישראלי אתם תתי אדם, פרזיטים ושונאי הארץ. שיוויון שמור למי שבברנז'ה השמאלנית חילונית. תהפוך לחילוני ותפר את ההנחיה אתה תהיה גיבור. תהיה חרדי ותפר את ההנחיה יצלבו אותך...

אבל אתה גדול מהם כי אתה מאמין בחיי אדם ובשמירה עליהם באמת שאתה מקשיב להנחיות. זה הקדוש ברוך הוא רואה ויתן לך את שכרך
א | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
45
מגיב
02/08/2020
לחתונה צריך 2 עדים תחסוך הוצאות ואל תצפה למתנות. שונא מתנות יחיה
מגיב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
מה הקשר?
02/08/2020
א
מה הקשר? | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
א
02/08/2020
חח חמוד תכתוב א' בשם , ומה הקשר- בתוכן לא הפוךך חח!!!
א | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  -1 
44
ורד
02/08/2020
אתה צודק. הטימטום המוסווה שנקרא הפגנה מעוגן בחוק.

ברור שזו לא הפגנה אחא הפיכה.
ורד | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
43
חילוני
02/08/2020
הנציגים שלכם בממשלה.

התשובות אצלם, לא כאן.
חילוני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
42
דרורה
02/08/2020
צודק לחלוטין אבל אתה לא בצד הנכון אם היית שמאלי נאור התקשורת היתה זועקת גוואלד
דרורה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
41
אמריקאי
02/08/2020
תעשה כמו שעשו בניו יורק, תתחתן בהפגנה
אמריקאי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
וואלה?
02/08/2020
ככה באמת עשו בארה"ב?
וואלה? | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
40
חגי
02/08/2020
הבעיה שלך שאתה חרדי זה הכל.
חגי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
39
אילה
02/08/2020
הוא נראה ליצן:))
אילה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
משמש
03/08/2020
נכון, אבל לא כל כך יפה לומר זאת ברבים.
משמש | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
38
משה
02/08/2020
בחתונה קיימת בעיה לא רק של שמירת מרחק אלא גם אי אפשר לאכול כשהמסכה מכסה את הפה והאף.
משה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
37
ענבי הגפן
02/08/2020
תזמין כמה אנשים שאתה רוצה, רק תכינו (למקרה שיבואו שוטרים) שלטים כגון "ביבי הביתה", "מנותקים נמאסתם" וכדו' וכמובן מגה-פונים, זמבורות וכו'.
ענבי הגפן | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יניב
03/08/2020
צריך אישור הפגנה...
יניב | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
רותי
02/08/2020
חחח רעיון מוצלח
רותי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
36
משיח
02/08/2020
חרדי אינו מחויב לחוקי המדינה, רק לחוקי התורה של הרב שלו.
משיח | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
35
עמית
02/08/2020
מה זה קשור למה את ההפגנה עושים הערייה או הממשלה ????????????????????????
עמית | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
34
חילוני גאה
02/08/2020
מישהו אמר שיש היגיון?? פשוט ככה מצליחים להתעלל בחרדים.

והאם יש היגיון שבתי כנסת סגורים והפגנות מותר?
חילוני גאה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עצוב
02/08/2020
עצוב כמה שאתה צודק
עצוב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
33
אנונימי
02/08/2020
תכתוב: כאן מסעדה...

תזמין חבר כנסת....

תפגין בעד משהו....

ובעיקר, תתפלל....

אין כאן הגיון
אנונימי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חחח
02/08/2020
חחח
חחח | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
32
יוסף
02/08/2020
ב"ה. טוב שככה , להורים יהיה פחות הוצאות של עשרות אלפי שקלים על חתונה שאולי נמשכת שעתיים (ואם תנקו מהזמן של חדר יחוד, אז מה נשאר כבר), ומה גם יתכן שההורים יאריכו ימים בטוב ובנעימים ובבריאות אתנה. חתן וכלה , אתם חושבים רק על עצמכם, ומה עם ההורים שצריכים לממן לכם את כל הפנטזיות שלכם??
יוסף | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לא נכון
02/08/2020
עובדתית אתה טועה. בחתונות הקטנות, משקיעים יותר ביוקרה בשביל "לפצות"
לא נכון | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יוסף
02/08/2020
ב"ה. אז אתם פריירים. ואני מכיר עובדות בשטח , אברכים שחיתנו את ילדיהם בזמן ההגבלות, חסכו עשרות אלפי שקלים. עם עובדות אי אפשר להתווכח.
יוסף | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יעקב
02/08/2020
לידעתך החתונות הקטנות עולות לפחות אותו דבר אם לא יותר הכל עולה כפול כמה הדמי קדימה לא חוזרים
יעקב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יוסף
02/08/2020
ב"ה. אז אתם פריירים. ואני מכיר עובדות בשטח , אברכים שחיתנו את ילדיהם בזמן ההגבלות, חסכו עשרות אלפי שקלים. עם עובדות אי אפשר להתווכח.
יוסף | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בטי
03/08/2020
אני מאוד אשמח אם תוכלו לתת רעיונות איפה לעשות חתונות כיום עם מינימום הוצאות, ולא יותר הוצאות פר משתתף כמו שלוקחים היום על המקומות הקטנים. זה יהיה מאוד יעיל ויעזור לכולם!

ככר השבת, אולי תרימו את הכפפה ותפרסמו על מקומות קטנים זולים ונעימים שבהם ניתן לקיים חתונה קטנה!! תודה רבה
בטי | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
31
אינסטוש
02/08/2020
מה בחור חסידי עושה באינסטגרם? ה' ישמור
אינסטוש | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כל הכבוד
02/08/2020
צודק. אין מקום לבחורים חסידיים באינסטגרם. אלא אם כן הוא....
כל הכבוד | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חצוף
02/08/2020
איזה איש דוחה אתה. מה אכפת לך?
חצוף | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איכס
02/08/2020
מה אכפת לך? מה אתה משגיח כשרות? מי שמך לאיש?
איכס | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
חוצפה
02/08/2020
צודק לחלוטין לא מובן איך לאלפים מותר להתקהל בהפגנות ומתפללים מותר בחוץ רק 20 ?????
חוצפה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מדינה ציונית
02/08/2020
עושים רק מה שטוב לציונים
מדינה ציונית | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
29
מישהו
02/08/2020
כי למפגינים אין שכל. הם יהיו חולים וידביקו את כולם
מישהו | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
28
ג'פרי
02/08/2020
המדרש שואל את השאלה שלך כבר לפני אלפי שנים מדרש תנחומא (בובר) פרשת שמיני סימן י

ר' תנחום בן חנילאי אמר התיר להם את האסורים את השקצים ואת הרמשים, למה הדבר דומה לרופא שהלך לבקר שני חולים, ראה אחד מהן שהיה בסכנה, אמר לבני ביתו תנו לו לאכול כל מה שהוא מבקש, ראה את האחד שהיה חוזר לחיים, אמר לבני ביתו כך וכך מאכל יאכל, כך וכך מאכל לא יאכל, אמרו לו לרופא מה ראית בין זה לזה [שלזה שהוא בסכנה אמרת יאכל כל מה שהוא מבקש, וזה שהוא לחיים אמרת לו כך וכך יאכל כך וכך לא יאכל], אמר להם הרופא, לזה שראיתי שהוא למיתה, אמרתי תנו לו שהוא למיתה, [אבל זה שיש בו לחיים ישמור את עצמו], וכך הקדוש ברוך הוא התיר לגוים עובדי כוכבים שקצים ורמשים ואת כל העבירות לפי שהן לגיהנם, אתה ברוך ה' ירא אלוקים אתה צריך לחיות להקים בית יהודי ולזכות לצאצאים יראי אלוקים אבל הם מקסימום יהיו פחות קולות ללפיד וליברמן מה איכפת לך בכלל בשביל מה יהודי חרדי דורך בגיהנום הזה
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
27
ציוני
02/08/2020
הציונים מעדיפים לבטל שמחת חתן וכלה ולא את ה"זכות" להתפרע ברחובות
ציוני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ימני ציוני
02/08/2020
שמאלנים הם בכלל לא ציונים
ימני ציוני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
חושב
02/08/2020
עניין החותנות הינו כואב ביותר

היום נלב"ע הרב צבי הלוי ז"ל שנדבק בקורונה בחתונה.

יש בעיה קשה מאוד עם חתונות, אך לצערנו הרב יותר קל לבטל שמחת חתן וכלה מאשר לבטל את זכות חופש הביטוי.

לתפארת מדינת ישראל
חושב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
דוד
02/08/2020
אם כולם קופצים מהגג...לא צריך לקפוץ אחריהם
דוד | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
דני
02/08/2020
כן חתונה גדולה יותר או לא לא אנו מחליטים זה צריכים להחליט הנוגעים בדבר(לא הנגועים בדבר פוליטית או אידאולוגית)

אבל שלהרשות כאילו הפגנות ..... גנץ בשם הדמוקרטיה קומוניסט הכי גדול במגינה והשמאל להוריד בכל דרך את ביבי זה מותר ברור אין ויכוח צריכם להרשות באין מגבלות

כנראה יש כאילו שעוד לא קולטים באיזה מדינה אנו חיים

הכי הכי הכי דמוקרטית בעולם הכי נקיה והכי שאחד אוהב את השני אהבת חינם לאין גבול

אין עוד מדינה כזאות תודיע לעמי העולם איך צריך לנהל מדינה

תזמינו אותם לקורסים של אזרחות תקינה ואהבת חינם

שה' ירחם שנזכה לגאולה מה שיותר מהר אמן
דני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
מגיב
02/08/2020
שיגיד שזו הפגנה...
מגיב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
22
מגיבה
02/08/2020
שיזמין ושהאורחים יגיעו עם שלטים
מגיבה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
חתן
02/08/2020
מסכים איתו לחלוטין.

אני באותו מצב ופשוט אבוד..
חתן | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
יוסי
02/08/2020
גם אני מתחתן בשבוע הקרוב ואני לא מצליח להבין למה אני לא יכול להזמין את כל המשפחה הגרעינית ואני לא מדבר בכלל על חברים

אז בבקשה מכל המגיבים למיניהם כנראה שלא התחתנם בחתונת קורונה אז פשוט תשתקו
יוסי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
תגובה
02/08/2020
שיעשה הפגנה נגד ההחלטה הזאת

ובחלק האומנותי של ההפגנה יהיה חופה סעודה וריקודים
תגובה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
שלמה
02/08/2020
אתה מאוד רוצה שכמה מהמשתתפים ביום הגדול שלך, יחלו/יאושפזו/ימותו ??

עם מי אתה נלחם ?עם הנגיף??

נניח שתצליח לשכנע את הממשלה שאתה צודק ויפתחו גם את החתונות, את הנגיף לא שכנעת.... הוא יתקוף גם בהפגנה וגם בחתונה...
שלמה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שוקי
02/08/2020
גם אם אתה צודק בפילופסיה המעוותת שלך בדבר אחד צודק הדובר בסרטון! יש פה אפליה נוראית!!!
שוקי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
כלה
02/08/2020
איזה לחץ בשבוע של החתונה. תודה על השיתוף
כלה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
מצביע מאוכזב
02/08/2020
אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני: למה אתם שותקים? למה אתם לא נלחמים עבור המצביעים שלכם?
מצביע מאוכזב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
גם אני מאוכזב
02/08/2020
זה לא מעניין אותם. אנחנו לא בשבוע לפני הבחירות
גם אני מאוכזב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
חיים
02/08/2020
איפה חברי הכנסת החרדים? למה הם שותקים?
חיים | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אלי
02/08/2020
מאוד פשוט אלה שאוכלים מאכלי ים נבלות וטרפות אוכלי השפנים למינהם הם הבגץ מנהלים את המדינהוהפגנות נגד ביבי זה מוגדר אצליהם יהרג ועל יעבור אבל להתחתן גם שם אף אחד לא באמת מתחתן וזה נחשב תרבותי הבנת שיהיה לך מזל טוב ותזכה להקים בית נאמן בישראל
אלי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יוסף חיים
03/08/2020
"ישראל אף על פי שחטא - ישראל הוא". לעתיד לבוא "יתמו חטאים - ולא חוטאים". תתבייש לך חצוף מחוצף שכך אתה מדבר על בני אברהם יצחק ויעקב בנים אהוים למלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא. הם לא יהודים פחות ממך, ואתה לא יהודי יותר מהם.

אתה ממש כמו הרשעים שונאי ישראל!! כיצד אתה מעז לדבר על יהודים?!?!?! כיצד?!?!
יוסף חיים | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
רק-בשמחות
02/08/2020
מה הבעיה תזמין את מי שאתה רוצה....ואם יהיה חלילה קנס תישתתף עם בעל האולם חצי חצי בקנס וזהו, ככה בכל מקרה שני הצדדים מרווחים :)

ושיהיה במזל טוב!
רק-בשמחות | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
בנצי
02/08/2020
כל הכבוד לכיכר השבת על הצפת הנושא החשוב
בנצי  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
תותח
02/08/2020
מה יש כאן לחפש הגיון, ברור שהשמאל הפרוגרסיבי יאפשר הפגנות ולא יאפשר חתונות כי הפגנות (כשזה נגד ביבי) הם נשמת אפה של הדמוקרטיה...

ואל תילל שביבי בשלטון ולא השמאל כי הוא אומנם ראה"מ אבל ידיו כבולות בגלל כחל"ב שלא נותנים לטפל בשום דבר חשוב ורק עסוקים בלהגן על הזכות להפגין (שדרך אגב זה הטמטום הכי גדול כי בהפגנות האלו לא משתפפים מצביעים פוטנציאלים לכחל"ב אלא ליאיר לפיד מרץ וליברמן, כך שאם היה להם שכל הם לא היו מגינים על האנשים הלא נכונים ורק מבריחים מעצמם עוד ועוד מצביעים).

אבל לעניניינו מה זה קשור אליך, המצב הוא שיש נגיף מסוכן וברור שלקיים כעת חתונות בהרכב מורחב זה סכנת נפשות, תאר לך שאחד מקרובי משפחתך מגיע לחתונה נדבק בקורונה ומת אתה רוצה לסחוב את זה עליך רק כי רצית להשתוות לזכות השמאל להפגין? בגלל שלהם אין שכל ואין דאגות גם אנחנו צריכים להתנהג באותה צורה???

כולנו עצובים בשבילך שלא תוכל להתחתן כמו שכולנו התחתנו או חולמים להתחתן, אבל מה זה קשור לזכות להיות כמו השמאל המטומוטם???
תותח | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
יענקל
02/08/2020
אדרבא, שיזמין את כולם כולל הסבים והסבתות כולל שכנים ושכנות בכל הגילים. ירקדו יתחבקו יתנשקו וישבו צמודים ככל האפשר. שכוייח
יענקל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
אורין
02/08/2020
אם החתן הכלה והאורחים ילבשו חולצת רק לא ביבי- מותר עד אלף איש בחתונה
אורין | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חחח
02/08/2020
רעיון אש
חחח | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
בעלזער
02/08/2020
משתתפים בהפגנות הם מחתך גיל צעיר, ואילו בחתונה משתתפים כל חתכי הגילאים וגם אנשים הנמצאים בקבוצות סיכון.
בעלזער | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לא נכון
02/08/2020
גם בהפגנות יש הרבה מבוגרים מקבוצות סיכון
לא נכון | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
שלמה
02/08/2020
אני כבר התייעפתי מלהתעצבן ופשוט הבנתי שרק משיח יפתור את הבעיות פה. גם אם זה ייעלם, תבוא בעיה אחרת מעצבנת
שלמה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יענקל
02/08/2020
משיח עדיין לא בחר עם מי יגיע. יש מלא חמורים ללא מסכה .
יענקל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
דוד
02/08/2020
צריך לעשות הפגנת חתונה
דוד | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כמו שלומי כהן
02/08/2020
רעיון מעולה של שלומי כהן הצלם התותח
כמו שלומי כהן | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
רפאל
02/08/2020
רק מחפשים להראות כמה מפלים אותנו.

זכות ההפגנה (לא ההתפרעות) היא זכות דמוקרטית בסיסית. חתונה אפשר לקיים עם מניין מצומצם.
רפאל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חחח
02/08/2020
אז בשם הדמוקרטיה מותר להדביק, אבל בשם שמחה יהודית אסור?
חחח | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
אתה באמת ממתין לתשובה!?
אריה
02/08/2020
קיבלנו את שאלתך

אנו מודים לך על פנייתך

נשוב אליך מיד לאחר הבחירות
אריה, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חוצניק
02/08/2020
אהבתי!!
חוצניק | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
יוני
02/08/2020
גם אני מחפש היגיון:

אם לאנרכסיטים בא למות על מזבח הדמוקרטיה, אז גם לך בא להמית בני משפחה בשביל עוד חתונה?!

מה לך כי תדבר אל העצים והאבנים? אם יש לך בעיה עם הוראת משרד הבריאות, פנה ישירות אליהם, או לשליחי הציבור.

ואם אתה בחור חסידי, כהגדרת האתר, מה לך לחפש בבלפור?
יוני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
משגיח
02/08/2020
מה אתה עושה באינטרנט? ומה אכפת לך מה הוא עשה בבלפור?
משגיח | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ח"ו
02/08/2020
למה להמית? שיקבעו תקנים כמו התו הסגול למסעדות
ח"ו | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
לינשה
02/08/2020
משהו לא מסתדר לך בראש,

יש פתרון אם תתחייב לערוץ 12 שהתזמורת והזמרים ישירו את שיר האנרכיסטים, נתניהו מקומך בכלא מעשיהו, וכדומה, יאשרו לך דרך אנשי התקשורת חתונה ללא הגבלת מוזמנים
לינשה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
הלוי
02/08/2020
תשובה ברורה מאד

אתה חרדי והם אנשי שמאל

לך אסור להם הכל מותר
הלוי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
תמי
02/08/2020
גם לי לא מסתדר בחור חסידי מככב באינסטגרם.
תמי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
נעים להכיר
02/08/2020
תתפלאי. יש עשרות כאלה
נעים להכיר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות